Renovering o adidas

Blev lite merarbete igår med våran lilla renovering.
Vi ska sätta upp en tapet med vit bakgrund o en på jehrens sa att vi skulle måla på den gamla tapeten först så den inte lyser igenom. Låter ju ändå klokt tänkte vi, men det hon glömde säga va att den gamla tapeten kan resa på sig. Vilket den såklart gjorde så efter jag målat en vägg o ser resultatet så va det bara att riva bort tapeten o spackla om. Som sagt lite mer arbete än nödvändigt. Men det kommer förhoppningsvis bli bra i slutändan=)



igår körde jag o Oliver på adidas temat.
Jeans o en adidasluvtröja - kändes som om jag va 13 igen. Då ja kutade runt i filaskor, jeans o luvtröja antingen i nike, adidas el fila. Asball tjej !

ser jag trött ut?!
bilden ljuger ha hört att kameran lägger på lite extra å det gäller även under ögonen;)!


Blev promenad med kusinen o moster o en fika på stan.
Milo älskar inte kameran riktigt lika mkt som oliver.
På eftermiddagen blev det middag hemma hos cam o milo tillsammans med Lina.
Så mysigt att äta ihop, som en enda stoor familj - mer sånt!

Idag ser det ut att nästan bli en repris på gårdagen, like it!


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

vad härligt att renovera lite! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-12-07 @ 14:22:03
Postat av: Malin

Åhå, jag minns de där kläderna så väl nu när du påminde mig, och jag minns så väl att jag ville vara lika ball som er andra så jag var också tvungen att ha märkeskläder, HAHA!!

2011-12-07 @ 14:44:56
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design