Nyårsmorgon

God morgon på er!
Sovit gott ? Jag hade problem att sova igår å jag tror inte jag sovit ngt vidare heller, så ska nog gå o ladda batterierna snart igen:).

Va ju på hämta igår men det va fortf julgrejer som dominerade så blev inte så mkt handlat däremot köpte jag en 25 års present till lina o eftersom hon läser bloggen kan jag inte visa den. Får visa efter hon fått den :)

Efter blev d taco o filmkväll. Kollade på dilemma som jag inte kan säga varken bu eller bä om men måste jag välja så säger jag bu. Lite seg! Däremot såg vi en annan film häromdagen,abduction, med han Taylor ngt( Jake från twilight,) o den kan jag rekommendera. Trots att den va lite uträknande så va den helt ok!

(bild från disneydreaming.com)


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är ok att visa presenten redan nu :) haha haha

2011-12-31 @ 10:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design