Nyårslöften

Som person vill man ju alltid växa o utvecklas, åtminstone jag. Så i år(nästa år?) kommer jag ha två nyårslöften som gör att jag både växer o utvecklas som person. Jag ska lära mig ett par nya saker. O vilket fall som helst så är det ju alltid kul att lära sig nya saker, right?!=)

Nyårslöfte(lära) nr 1:
Jag ska lära mig att spela golf! Vem vet, jag kanske blir en ny Annika Sörenstam?!  O till detta måste jag ju självklart inskaffa lite golf outfits, vilket gör det hela ännu roligare! Sedan tycker jag även att vi kan försöka utveckla ett nytt ord istället för att skrika "fore" tycker det låter lite töntigt.

Nyårslöfte(lära) nr 2:
Jag ska lära mig att dricka rödvin. Yes, det är vuxenpoäng. Istället för att vara den enda på hela jorden (känns d som) som inte dricker rödvin så ska även jag ta ett kliv till upp i vuxen världen. Och likadant här borde vi utveckla en grej som gör det hela mkt bättre, försöka få bort det här med att man får röda fläckar på läppar/tänder när man dricker det.

Ja som ni ser så har jag inte några direkt vanliga nyårslöften i år men är rätt nöjd med dem o tror det är några som jag förmodligen kommer att kunna hålla.
Men ngt säger mig att jag kommer lyckas bättre med nyårslöfte nr 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design