Julklappar o zelected by house

Julkänslan ha nu infunnit sig efter lite julklappsshopping o sen gör snön sitt oxå. Myys! Nu har jag en 150 kr julklapp kvar sen är det klart. Men tycker nästan den är den svåraste, ska passa alla, ung som gammal, man som kvinna o enbart kosta 150 kr. Svårt!!!

Ha fått ett mail från en som säljer för zbh nu där det står lite info om man ska börja sälja själv osv. Det va visst bara 10 visningar man skulle ha på en säsong, men det är ganska mkt det oxå, blir nästan 1 gng/ vecka. Vet inte om jag kan lägga så mkt tid nu när jag har en liten.
Sen blir jag nervös bara av att läsa att man ska ha 10 visningar. Gillar inte att stå i centrum, att alla kollar o lyssnar på mig, känner mig väldigt obekväm av det. Trots detta är jag så intresserad av att börja sälja, kommer inte kunna bestämma mig då jag inte vet om jag orkar vara såhär nervös inför varje visning tex. Fast det går väl över tillslut....eller? Fegis linda!

Kommentarer
Postat av: Marie Lundin

Blir du värdinna så lovar jag att du ska få ha visning hemma hos mej! Bara 9 kvar då..;)

God jul!

2011-12-20 @ 16:49:10
Postat av: Anonym

Å jag känner lika .... Så nervös kram Maria

2014-11-05 @ 23:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design