Juldagen

Och så va julafton slut för den här Gng. En intensiv men rolig julafton blev det, Med extremt god mat o med den bästa släkten. Inser ju att vi varit otroligt snälla i år med tanke på alla julklappar som vi fick, för att inte tala om allt fint oliver fick. Stringhylla, cd spelare, kläder, böcker o en massa massa leksaker.

Men bara för att julafton är slut så innebär det inte att firandet är slut. För snälla som vi är så får vi även besök av tomten idag oxå innan det blir fest ikväll !

Den här boken fick oliver igår o jag blir nostalgisk bara jag tittar på den. Hade den själv när jag va liten o längtar tills imån då jag har en minut över då jag kan läsa den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design