Jag ser det snöar jag ser det snöar, det va väl roligt hurra?

Igår kom snön på riktigt hit till våran lilla stad.
Till en början va det rätt fint o jag kände inga problem med att det kom, då man får lite mer julkänslor.
Idag ångrar jag mig o hoppas på att blasket som är ute nu ska försvinna illa kvickt!
varför kan temperaturen inte hålla sig under nollan så det får ligga kvar istället för att det ska bli blask över det hela?!
Jag är ingen vintermänniska alls som jag tjatat om varje vinter men att det kommer lite snö nu i dec som ligger kvar tycker jag hör till o det är himla fint när det väl är minusgrader.


Lek i pulkabacken där vi lekte när vi va små






casper syns knappt i snön
Vet ingen som gillar snö så mkt som han

Själv blev jag som ett barn igår, kastade snöbollar för att sedan ta skydd bakom barnvagnen så att ingen kunde kasta på mig. Moget kan man ju tycka.
Hade jag haft termobyxor på mig hade jag oxå åkt pulka för fy sjutton vad kul det är o jag tror inte jag har åkt pulka sen jag, camilla o emma åkte i ekabacken, vilket är riktigt längesedan, 2004/2005 tror jag det va.
I år ska jag åka pulka!


Kommentarer
Postat av: Issa

Det är nästan skrämmande, men det ser ut som att det är Alex som ligger i vagnen :)

2011-12-08 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design