Fredag

Då var det alltså fredag IGEN. Missförstå mig inte jag älskar fredagar men tiden går verkligen sjukt fort. Den här veckan har sprungit iväg, precis som alla andra veckor.
Hade tänkt ta en riktig pw idag men eftersom vädret säger STANNA INNE så tänker jag lyda. Ska bara försöka ta mig bort till mammas jobb o låna henns dator + skrivare först sen så ska jag hålla mig inne!

Ingen aning om vf det blev dubbla bilder på förra inlägget, ngn annan som vet vf kanske? Gillar inte när det blir sådana där fel i min blogg, vill att det ska se fint ut. Igår krånglade blogg.se oxå o man kunde inte se vad man skrev, därav en del småfel, lite små jobbigt då jag vill att det ska se helt korrekt ut eller åtminstone se bra ut=).

Nähä nu ska jag sätta igång å pyssla lite!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Guud va kul att se vad eran lilla kille har vuxit!! Har inte varit inne på din blogg på evigheter så hade en hel del att läsa och se :) åh ni verkar må bra! Skönt att se att lite av den egna tiden blir vanligare så småningom ;) Kramar

2011-12-09 @ 11:05:32
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design