Välkommen höstterminen 2011

Då va alex tillbaka på jobbet och den sk höstterminen (kan man säga så trots att man inte går i skolan?) är nu här. Ser som vanligt fram emot hösten lite, allt som händer nu är så himla roligt, speciellt allt med oliver, ngt nytt varje dag.
Sedan för att inte tala om kläderna, tycker alltid höstkläderna är riktigt snygga. Kanske tycker de är extra snygga i år för att förra året va det inte ett dugg kul med kläder eftersom det finns verkligen inga snygga gravidkläder. Så i år är det annorlunda, ingen gravidmage här inte så nu kan det shoppas på igen.

Nej men som sagt jag ser fram emot hösten lite mer i år än tidigare år. Vilket förmodligen beror på att jag mer än trivs med min tillvaro just nu. Livet leker som man brukar säga=)!

(ps ja vet att hösten kommer stå mig upp i halsen inom en månad och ja kan tycka att det kan vara sommar och varmt en stund till)




 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design