Underbar helg

Vilken helg det har varit! Det har varit en helg i vännernas tecken.
I fredags mötte jag upp Patricia på gästis för lite tjöt och dricka. Johanna joinade och även fler people lite senare. Det blev en himla massa prat om gamla minnen, mkt prat och en hel del skålandes för dittan och dattan =). Riktigt roligt att träffa henne igen.







Igår våldgästade vi Lina och Gunde. Va ju så sjukt nyfikna på deras nya lya. Och den va fin vill jag lova. Föll pladask för deras toalett, där kan ja bosätta mig. Ge mig en kudde och en filt så kan ja bo där på golvet, behöver inget mer. nä men den va så himla fin. Tror att de kommer trivas som fisken i vattnet där.

Klockan blev rätt mkt innan vi åkte därifrån. va tänkt att vi skulle gå hem, emilia, calle och alex gick medans jag cam och oliver va smarta nog att ta en taxi. För när vi släppt av cam på vägen öppnade sig visst himlen och det började ösa ner. kan ju faktiskt erkänna att jag log en smula då;).
Riktigt rolig kväll då det skrattades en hel del åt dålig humor och höjden av lathet=)!





Tack alla fina för den här helgen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design