shopping på staden

Precis hemkommen efter en liten minisnabb shoppingrunda. Fanns hur mkt som helst som jag ville ha, speciellt på HM och vero moda. Men får hejda mig lite till, vill gärna gå ner lite till innan ja köper på mig en massa nytt. Oliver fick däremot lite grejer.


Liten skinnjacka från Lindex, body och minifakeuggs från hm och dregelgrej från villervalla


På tal om att gå ner i vikt så är ja så nyfiken på gymmix schema, är nog inne på deras sida 3-4 gng om dagen för att se om schemat kommit upp. För ja ha väl inte missat det i tidningen???  Just är det bara måndagens pass som är upplagda och än så länge ser det bra ut. Kan inte bestämma mig för vilket av passen på måndagen jag vill gå på, antingen step up/styrka eller styrkepasset. Får nog testa båda. Hoppas på att det kommer bli ett par pass till i veckan som är intressanta. För vill träna tre gng i veckan iaf, så vill att det blir ett aerobicspass och ett styrkepass till i veckan på schemat. Håller tummarna för en massa roliga pass=)

Kommentarer
Postat av: Caroline BF 9/9

Uggsen är ju bara föööör söta :D

2011-08-20 @ 14:15:00
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Caroline BF 9/9

Ja ag har spanat på dom :) Kommer nog flytta in här i garderoben inom kort :P

2011-08-21 @ 11:57:52
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Linda

undrar hur många kids som kommer ha en sådan skinnjacka i höst ;o) oscar har nämligen också fått en... Men skillnaden är väl bara att inte så många andra än våra är A-barn ;o)

2011-08-26 @ 09:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design