Nu känns det att jag lever

Idag känns det vill jag lova. I benen, axlarna, magen, ryggen och rumpan. Jag har fått en släng av träningvärken från h*lvetet. Men måste erkänna att samtidigt som det är rätt tungt med en sån väldans träningsvärk när man har en liten man måste bära runt på så är det rätt skönt att det känns att man gjort ngt. Äntligen är man igång igen!

Vi håller på att byta element här hemma, vilket blir jätte fint, nya vita element. De gamla va så snuskiga och tog mer plats än vad de gjorde nytta.  Hur som haver så är det svinkallt här just nu, tycker åtminstone jag. Oliver verkar trivas när det inte är så varmt inne för han sover hur bra som helst. Idag hade vi en tid för service på bilen kl 7 och jag fick väcka honom när vi skulle åka iväg och då hade han ändå sovit hela natten och nu sover han igen. Snacka om sömntuta!



sömntuta på väg till 50-60 tals fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design