"hundnamn" som barnnamn

I natt drömde jag att vi skulle ha barn och jag va såå nervös inför mitt kejsnarsnitt. Kommer inte ihåg ngt av själva födseln men det blev en liten pojk. Oliver fick en liten lillebror och vi hade ingen aning vad han skulle heta, vet att Charlie kom på tal. Vet inte vf jag alltid ska ha "hundnamn" på våra barn. (Oliver hete en liten Bichon frisé, Charlie va mormor och morfars hund och om vi ngn gng får en tjej ska hon heta Mollie och det va min mosters golden retriever) Nu är nog inte Charlie ett namn vi skulle välja tror jag inte men det måste vara så att jag have a thing for "hundnamn".

På tal om gravid och bebisar så längtar jag extremt mkt efter nästa. Antagligen ha jag glömt bort/förträngt hur dåligt ja mådde de 3 sista mån pga att jag va så stor. Men innan dess trivdes jag med min gravidmage och jag längtar tills Oliver får bli storebror!



min mage i julas - då jag fortf gillade den


Kommentarer
Postat av: Malin

åh, vad bra! Var precis inne och kollade på dem, men fanns inte i min storlek, men ska kolla nere på stan också :D



Tack Linda!! Känns verkligen så underbart att allt faller på plats igen!



Åh, vad härligt det lät, ser också mig själv nu, i hängmattan med ett glas rose, MUMS! Det är skönt med stor altan, våran är juh doick på framsidan av huset, men det gör inte så mkt, solen ligger juh på där hela dagarna, så det känns juh bäst att den på framsidan då :)

2011-08-31 @ 17:06:05
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: Lina

haha vet precis hur du känner, det pirrar sååå i min livmoder så fort jag ser någon som är gravid, det gör ju inte saken bättre att två av mina vänner är gravida också. Men just nu så räcker orken precis lagom till mina två små hjärtan, men ett syskon till kommer det allt att bli men om några/något år. :)



Kramar!

2011-08-31 @ 20:15:00
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design