Väntar på solen

Godmorgon
Vilken storm det varit i natt! Varje gng det blåser under natten ligger ja bara och väntar på att en stor gren ska ramla in igenom taket, hoppas att det aldrig sker=/.

Höll på att borsta tänderna innan så började casper skälla, så såg ja att ngn lade ngt i min brevlåda, men såg aldrig vem det va och kände inte igen bilen. Så gick ut för att kolla va det va, och där i låg en påse från K å N med bla mitt favoritgodis (polly)och två tidningar. Det va lite tidsfördriv till bebben vill titta ut. Ni är bara för fina, tack så hemskt mkt=)!

Det skulle ju solas idag, lite svårt och tro nu men solen kommer runt lunch ungefär, ha ja bestämt och tills dess ska det små fixas lite och köras lite spindelharpan, ett nytt beroende jag fått.


dagens ljuspunkt=)

från världens bästa K å N



Kommentarer
Postat av: Josse

Vilka goingar!! Här blåser dte också storm..

Hoppas på de där solen jag med.. Kraam

2011-04-07 @ 08:47:15
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen
Postat av: Lina

Haha ja, jag brukar alltid försöka filma men då bli bebis helt lugn och rör sig inte det minsta så jag vart grymt glad att jag äntligen lyckades :) Hhi näe ännu är det inte försent men jag läste att du haft lite ont i natt, så vem vet det kanske inte är så länge kvar :) Håller tummar och tår för er! Kram

2011-04-08 @ 07:55:50
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design