Söndag

Om nästan exakt 12 tim ha jag varit mamma i exakt en vecka, ofattbart. Har inte riktigt fått in det i huvudet än, att jag och alexander är föräldrar. Sjukt men underbart!

Var ute på premiärturen igår, en liten minitur ner till blomsterlandet bara. Men för min del räckte det, va helt slut efteråt och hade så ont. Himlans tur att jag hade vagnen som jag kunde stötta mig på annars hade det nog inte gått.
Hoppas verkligen på att bli piggare snart och att smärtan försvinner, är nämligen en aning svårt att njuta av allt när man knappt kan resa sig upp utan att vrida sig av smärta. Men som tur är går det ju över ngn gng iaf=).

Idag blir det ingen promenad alls utan jag ska göra precis som mini idag alltså bara äta och sova.

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja!, dina pojkar är så fiina på kortet! :)

Längtar också efter att få gå första promisen med vagnen även om jag förstår att det blir världens kortaste tills man har hunnit läkt ihop mera.. guud va jag längtar! Kraam

2011-04-17 @ 15:50:22
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen
Postat av: Malin

Det går över med tiden Linda :) Hoppas det går snabbare för dig än vad det gjorde för mig!



Men jag måste fråga, vad heter lillkillen?



Hoppas ni får fint! Kram

2011-04-17 @ 21:23:57
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: Malin

Förstår dig verkligen, för det gör skitont! Visst känns det så ibland!

Nu vill jag inte skrämma dig men jag sprack och blev sydd med Roxanna och jag kunde fan inte sitta normalt på 2,5 månad. Fick lixom hasa mig ner på svanken, sen hade jag sittring för jag hade sånna problem. Kunde inte gå normalt eller ens hosta utan att det gjorde ont där nere. Jag kan fortfarande idag ha ont ibland, särskilt vid sex, eller när jag gör nummer 2. Hade jag vetat att jag skulle få det såhär så skulle jag begärt ett kejsarsnitt.



Håller alla mina tummar och tår att du blir bra snabbt och att du inte kommer ha ont i framtiden, så som jag har det, för det är INTE kul!



Ah, då förstår jag! Ja, du måste berätta sen :)

2011-04-17 @ 22:44:04
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej, jag skojar inte, sjukt jobbigt var det!

Men som du säger, det är bara att stå ut, jag fick till och med värktabletter på recept för att det inte skulle bli så dyrt för mig, åt 8 panodil om dagen.

Förstår dig helt! Man känner sig så söndrig de där första veckorna efter förlossningen, särskilt när man har så ont..

2011-04-18 @ 15:05:05
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design