Påskdagen

Märker knappt av att det är påsk. Ha inte sett en enda påskkärring och inte heller hört en enda raket eller smällare. Man kanske inte skjuter raketer på påsk längre el?!
Det enda som har kännetecknat påsken för min del är mitt påskägg jag fick igår. Påskägg är ett måste på påsken!

Det härliga vädret fortsätter och det är vi såå tacksamma för. Under den här veckan har det ju bara smällt till ute i naturen och det har blivit helt grönt. Vilket vi gillar skarpt!
Vi njuter för fullt på dagarna i trädgården vilket vi hoppas få fortsätta med=) med andra ord så vill jag aldrig att solen och värmen ska försvinna!!!

Jag börjar bli lite bättre nu oxå, känner att jag orkar mer. orkar fortf inte så mkt men det går ändå åt rätt håll och det är det viktigaste. Snart är jag fit-for-fight igen=)!



idag blir minimannen 2 veckor

 


Kommentarer
Postat av: Issa

Han är bara så söt! Vi smälter varje gång...

2011-04-24 @ 15:45:11
Postat av: cam

mosters lilla hjärta<3

2011-04-24 @ 15:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design