Klassfest

Då va datumet för klassfesten bokad oxå. Så nu är alla helger i hela maj uppbokade.
Både av själviska och osjälviska skäl så hade jag hellre sett att klassfesten skulle vara i september istället
men blev nedröstad.
Av själviska skäl så är det för att den lille kommer inte vara mer än 1 mån då och jag kommer inte kunna/vilja stanna så länge under kvällen. Sedan så är jag en av dem som ska hjälpa till och fixa och dona innan och under festen och det känns lite dumt att man inte kan hjälpa till så pass mkt som man skulle vilja.
Jag har lovat att hjälpa till men så kanske inte tiden räcker till så mkt pga den lille och det känns lite dumt men samtidigt så kommer de ju förhoppningsvis att förstå att tiden inte riktigt räcker till alltid. Tycker det är riktigt roligt att planera, fixa och dona, speciellt inför en sån här sak så jag ska iaf hjälpa till så mkt jag bara kan.
Vilket fall som helst så ska det bli riktigt jäkla roligt att träffa den här klassen igen, ser fram emot det=)!

Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår att du hellre velat ha den i september. Klart man varken kan eller vill lämna sin bebis hur länge som helst, sen kanske du ammar också, då blir det ännu svårare! Tycker vi kan styra upp något i september också!



Kan hoppas de ha förståelse för att du inte har så mycket tid! Men det beror juh också på vilka som är med och fixar, de utan barn lär inte ha någon som helst förståelse, de brukar de inte ha! De förstår juh inte riktigt hur det faktiskt ÄR att ha barn.

Men som sagt, jag hoppas de gör det! Och du ska inte känna dig dum eller nåt sånt för att samma tid inte finns längre när bebis kommit, det är så det är helt enkelt!



Hoppas du och magen mår bra :D

2011-04-01 @ 20:42:02
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design