Helgen...

..har varit sjukt härlig och helt super mysig! Förutom en sak! Fick ett sånt jäkla migränanfall igår så jag trodde att slutet hade kommit. Det var riktigt jobbigt och väldigt synd om mig ska jag säga!

 

Annars har helgen varit kanon. Har gått runt i myskläder hela tiden och det finns ju inget bättre. Vädret har varit perfekt för inomhus mys också, regn och rusk. Underbara hösten är nog äntligen här.

Det blev som sagt myskläder, bakning, godis, tända ljus och film hela helgen and I like it alot!

 

En sak till som tillhör kategorin det bästa med helgen va mitt och Johannas samtal. Gud va du är bra kvinna=)! Tack för att du är den du är <3



- vänskap i en högre div -


Kommentarer
Postat av: Anonym

love you silly :)

2010-09-14 @ 08:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design