Favoriterna

Hade två favoriter på besök igår. Den ena har jag inte träffat sen semestern. Helt sjukt längesen alltså! Jag och kavajen ha saknat dig;).

 

Ngn som tittade på kungarna av tylösand igår? Det va första och förmodligen sista gng jag gjorde det. Har nog aldrig sett ngt så pinsamt förut. Antagligen kommer bara yngre folk och såna som vill se naket följa det. Känner mig lite för gammal för sånt typ av program vilket iofs kanske beror på att man tillhör pro nu för tiden.

 

Fick även hem en till inbjudan till klassfesten på harrys i okt. Ha inte bestämt mig för om jag ska gå än eller inte. Vi har ju pratat om en k.f hur länge som helst men det var inte riktigt ngt sånt här jag tänkte mig, nu är det ju alla 9:or plus att det är på Harrys. Hade varit jätte kul att träffa klassen igen men det är ju inte ens säkert att ens hälften av den kommer. Jaja fortf några dagar på mig att ta ett beslut.


Kommentarer
Postat av: lina

aww =) saknat dig oxå ska du veta <3

2010-09-09 @ 11:33:12
Postat av: natta

håller med så pinsamt!

2010-09-10 @ 20:20:51
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design