Måndag

Helgen har sprungit förbi i sin vanliga takt. Men den här gng ha ja faktiskt lyckats hålla mig vaken efter PRO tid. Det ni!

 

I fredags va det idol som stod på schemat och jag tyckte faktiskt rätt människa åkte ut men tycker även att geir kunde gjort henne sällskap och de kunde ha lämnat idol tillsammans. Men det får väl bli nästa vecka. Hann även med lite studerande!

Att min favorit kom hem igen gjorde hela fredagen!

I lördags va vi på besök hos världens bästa Emelie sedan blev det mysig hemmakväll med sjukt god mat. Vilken mästerkock jag kan vara ibland, herregud, ja ibland så förvånar jag tom mig själv.

Gårdagen va inte jätte spännande direkt, hade tänkt kolla på fotbollen men låg istället däckad hemma med feber och halsont. Så fick följa matchen via it och sms. Lite tråkigt att man missade den så igår va det faktiskt lite synd om mig. Idag är febern borta och det är nya tag som gäller.

Fullspäckad vecka också med en massa roligheter!

 

 

 

Success is not the key to happiness-happiness is the key to success


Kommentarer
Postat av: emelie

Tack gumman för att ni kom! Det va såå kul. ALLDELES för sällan, Linda! Nu måste vi ta tag i det här! Pusss

2010-10-26 @ 19:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design