Årets viktigaste dag...

 ..den 18 oktober. Tror tom det pratas om att det ska bli en röd dag i almanackan. Lite förvånad över att det inte stod ngt i tidningen idag. Men men alla kan vi göra misstag.

 

…Hipp hipp hurra på min egen födelsedag…

Har redan fått några presenter. Av världens finaste pojkvän fick jag bla ett efterlängtat nintendo wii och ett spel av hans mamma. Tror nog att jag såg ut som en 6 åring på julafton ungefär när jag öppnade det. Blev nämligen bra glad! Mamma kom förbi i fred med en förtidig present i form av två lampor till vardagsrummet, döö snygga kan ja be att få tala om att de var också.

Blir inte mkt firande idag dock mer än lite god mat ikväll utan nästa vecka kommer familjen och ska fira både mig och alex.

Stort grattis på min födelsedag!!!



Kommentarer
Postat av: Peter

Hej,



Stort grattis på din födelsedag! (Vet att det var igår men ... :-( )



Hoppas du hade en fin dag och fick många presenter! Jag fyllde ju gubbe, 30 :-( Det har du ju långt kvar till iallafall ;-)



Kramar

2010-10-19 @ 08:53:39
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design