Tisdag

Jag är så sjukt trött så det finns inte. Känns som ja varit med om ett riktigt tufft intensiv pass utan dess like. Sammanfattning, helt förstörd!

 

Gårdagen va bra stressig. Hade jag hört mitt namn en endaste gng till under fm så hade jag nog brutit ihop i ett hörn….Linda...Linda kan du…Linda fixa… Linda hur…Linda var…Linda vad…

 

Antar att jag kan vara lite extra känslig nuförtiden. Men det va extremt mkt att göra. Och tillråga på allt så hör jag ett högt trasselljud när jag håller på att skriva ut en massa A1 ritn. Och det ljudet vill man definitivt inte höra då. Trots en massa försök under ca 1,5 timme att få igång plottern så verkar den bestämt sig för att den behövde vila.  Jag följde då det exemplet och gick hem och la mig i soffan och stannade där tills det var dags att lägga sig i sängen.

 

Nu är det en ny dag och nya tag som gäller och nya försök att väcka plottern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design