Söndag

God förmiddag!

Måste erkänna att jag hade en ganska så tråkig lördag. Fanns inget direkt att göra, utan det va mest plugg och annat segt och alex va inte hemma så ja kunde inte ens retas med honom . Va allmänt rastlös men fick ändå inte mkt gjort.
Idag däremot ha ja hunnit med en del, promenad och handling. Sedan ha ja varit på jobbet 1 timme oxå, kände att jag va tvungen att åka dit en sväng för det hängde över mig och gjorde mig allmänt stressad.
Vet ni förresten vad jag köpte när jag handlade?!?! En påse lussekatter, mitt smile när jag såg att det fanns sträckte sig nog från öra till öra. Vilken lycka! Behöver väl inte ens säga att de redan är slut va?!

Nu är det dags att laga lunch sedan bär det av till pappa i em för att fika lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design