väderväxlingar och doppresent

Snart bär det av på lunch med mina två favoriter. Kan ju hoppas att det slutat regna helt bara så man slipper bli blöt.

Tycker det borde vara förbjudet för vädret att växla såhär kraftigt. Ena dagen 26 grader och sol och andra dagen 8 grader och regn. Kan inte vara nyttigt för oss med såna väderväxlingar!

 

Ska bli så skönt att gå till frisören idag. Har varit extremt dålig när det gäller inpackning och sånt på sistone så mitt hår behöver lite omtanke och ompyssling nu.  Men har fortfarande inte bestämt mig riktigt hur jag vill ha det, tror hon ska få lite fria händer.

 

Förresten ha ja sagt att en av minis doppresenter är beställd!?! Hoppas bara den blir bra. Om ngn har ngt mer förslag på doppresent please let me know!



helt sjukt lik sin mamma här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design