Sommarens baksida

Förutom fästingar, som för övrigt casper ha haft 4 st redan, mygg, ormar och andra snuskdjur så finns det ytterligare en sak som tillhör sommarens baksida! Nämligen vägarbeten!
Stötte på just vägarbete när jag va på väg till världens ände och fy va irriterande vägarbeten kan vara. Just idag störde det mig inte men jag lovar att jag dratt en hel del ramsor i mina dar när det varit vägarbeten på olika ställen. Helt klart sommarens baksida.

kvällens planer
vet jag inte riktigt ännu. Är bjuden till m men vet inte riktigt om jag hinner. För just nu är en bergvärmegubbe här och därefter ska jag laga mat. Försökte rösta fram pizza men blev nerbuad ganska snabbt. Hade varit kul och träffa alla oxå men verkar inte finnas tid och ork idag. Usch vad jag har blivit försoffad nu när träningen är slut! Riktigt dåligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design