Ny istid?

Är det bara jag eller är det inte satans kallt ute? Mina händer och fötter är som isbitar.

 

Har haft en trevlig lunch med syster och fisen hemma hos mig. Hatar att äta själv på lunchen så det va himlans trevligt med lite sällskap.

 

Veckans to-do-list är ganska så fullspäckad. Mkt som ska göras innan lördagens fest. Just nu känner jag inget som helst sug efter den, ser inte riktigt fram emot den alls. Men förhoppningsvis kommer suget och allt annat tillbaka innan lördag, ska göra mitt bästa att skuffa undan alla de dåliga vibbarna och känslorna.

 

Idag kommer stomsjö får fin besök av ingen mindre än mig. Sedan blir det lång prommis med syster. Sen är måndagens måsten avklarade!


Kommentarer
Postat av: josse

ja men då får man ju hoppas att dom känslorna ändrar sig...annars blir det ju inte roligt:(

2010-05-03 @ 19:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design