Jag...

Är: riktigt taggad inför min blivande hobby

Har: lite smått ont i min hals ifall det är ngn som undrar

Vill: att solen ska ge järnet på lördag

Känner: mig sjukt trött

Behöver: en välförtjänt solsemester

Hoppas: att familjen wilstorp/pavlovic håller sig friska tills på lördag

Tycker: synd om old mac som haft ytterligare ett inbrott

Önskar: att väderprognosen inte stämmer för helgen. Sol är beställt!

Ska: nog ta och fuska ytterligare en gng

Längtar till: min sovmorgon imorgon

Gillar: Hugo rosas blogg, riktigt skön och skoj blogg emellanåt

Ogillar: kylan som fortsätter att envisas


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, fin blogg! :) Lägga till varandra på Bloglovin?

2010-05-06 @ 12:36:23
URL: http://timeforandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design