Ingen cykelmänniska

För att plåga mig riktigt ordentligt igår så krånglade min tand, vilket gjorde att halsen och huvudet bonkade rätt bra. Det räckte tydligen inte med att bilen krånglade utan det skulle visst till mer för att plåga mig riktigt ordentligt. Icke förvånad! Så livslusten fanns inte riktigt igår så gav upp rätt tidigt. Halv nio hoppade jag i säng och efter drömmar med snövit och rosenröd så vaknade jag upp rätt utvilad imorse.

 

Kunde ju inte köra bil till jobbet i morse så fick ta och cykla. Och kan ju meddela att jag är INGEN cykel människa, iaf inte i motvind när det är kallt ute, då föredrar jag helt enkelt bilen. Kommer bli annorlunda sen när ja ha min egen rosa cykel som cyklar av sig själv i motvind och uppförsbacke. Då kommer jag att älska att cykla!

Nähä slut på min klagosång, idag är det nya tag som gäller!



fit for fight när det gäller cykling i framtiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design