God morgon...

…på er!

Måndag igen och en helt ny vecka framför oss, lovely =).

Allt rullar verkligen på i en faslig fart och det är inte långt kvar till semestern nu. Och som jag längtar, kan nog med säkerhet säga att detta komma bli en av de bättre någonsin. Det enda som mkt hänger på, som vanligt, är moder natur. Men vi får försöka att få med henne på våran sida. För är det ngt vi förtjänar efter en sjukt lång och kall vinter och eftersom vi typ blivit snuvade på våren så är det en kanon sommar med värme rekord!

Som sagt måndag och nya tag som gäller så nu är det dags för mig att fortsätta med våra kopieringslistor här på jobbet=)!

 

 

Låt inte gårdagen ta för stor del av dagen


Kommentarer
Postat av: sarah

Kika gärna in på min blogg där du kan läsa om att leva med att precis fått reda på att jag har sjukdomen ADD, vara kär i kärleken, vara sjukskriven och framförallt vägen till att bli frisk från min depression som bla framkallades av att mitt ex misshandlade mig psykiskt och fysiskt.

Kramar Sarah =)

2010-05-31 @ 13:36:01
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design