gårdagen i bilder

johannas fest va mer än lyckad. Super god mat, roliga lekar och sjukt härliga människor.

mitt lag som självklart vann femkampen

 

joss tävlar

 

johannas tur att snapsa

tror det va 7 på rad

 

nu tävlar vi individuellt

här var det: vem suger bäst?

och gissa vem som vann! mee ofc!

 

va inte många rätt på min lapp

men jag trodde på mig själv iaf och vann min gren=)

 

gillade detta ljuset så det blev många kort här

 

ja å josss

 

som sagt gillade ljuset

 

table dance

 

i slutet av kvällen blev det ballongdansen av 3 män.

tyvärr fick jag inte lägga ut dem bilderna på bloggen för då skulle en av dem stämma mig=)

men jag kan säga att de va mkt duktiga!

 

tack Johanna för en super kul födelsedagsfest

 

 


Kommentarer
Postat av: josse

hahahaha vilka bilder!!!:) jag tar några av dig:)

2010-05-23 @ 12:12:28
Postat av: Jonna Hansson

fina!!



Ja men de är så gott o får sova kvar., men de får ja göra i morgon :) trötter nu, Men snart ska jag hem & ha Jonna tid. Go fotvård o ett glas rött! Mys ska de bli! :) kram kram

2010-05-23 @ 16:15:53
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design