Fredag

Bara jag som inte tycker det känns som fredag idag? Känns konstigt. Vill ju ha fredagskänslan. Kanske beror på att man ska bort en runda ikväll. Är så van att bara ta på mjukisarna när ja kommer hem på fredagen sen fixa och dona lite och sedan fredagsmys i soffan. Usch låter verkligen som en riktigt pensionär.

 

Eftersom vi ska bort idag så tog vi fredagmyset igår. Det blev vitlöksbröd med tomat, morötter och dip och sedan film. Som pricken över i:et somnade jag i soffan. Som jag alltid gör på fredagar!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hey Gummasan!

Tack ska du ha :) Önskade med jag hade fredags känsla idag, men jobbar hela kvällen & helgen :(

2010-05-21 @ 07:51:59
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design