en ny passion?

Hade tänkt påbörja min blivande hobby idag. Nämligen att tillverka egna smycken. Är nämligen så trött på att leta efter smycken som inte finns. Vet ju precis hur jag vill ha mina halsband, armband, handsmycke osv så jag tänkte börja göra dem själv. Men min blivande hobby får vänta en dag till för pärlshopen var inte öppen idag, så imorgon ska det börjas istället. Vem vet kanske tröttnar jag med en gng eller så kanske jag hittar min stora passion i livet=)!

 

Ps. gissa vem som stod bakom mig på systemet?! Jonas Gardell. Känns konstigt varje gng man ser en tv-person i verkligheten, speciellt när man gör det i lilla vmo. Vet inte vf egentligen för det är ju inte så att de bor i rutan även om man kanske skulle kunna tro det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design