Det luktade...

..lite sommar ute i morse kände jag allt. Moder natur kanske äntligen har tagit sitt förnuft till fånga och insett vilken månad vi egentligen befinner oss i. Hoppas det!

 

Veckans tråkigaste och segaste dag, välkommen tisdag.

Idag ska Casper till barberaren och bli fin, han förstår inte riktigt det där för gud vad ynklig han är när han ska bli klippt. Hoppar upp i knäet och beter sig verkligen som mammas lilla bebis. Själv längtar jag efter att få klippa mig igen dock får jag vänta en vecka till sedan är det min tur.

 

Så idag blir det jobb fram till ett sedan bär det av inåt skogen och efter det får vi se hur det blir.



inte riktigt lika kaxig som vanligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design