Älskar

fredagen var en av de bästa dagarna på länge. Den tillbringades i halmstad och på dagen va det shopping som stod på schemat. Hittade dock inte mkt utan det enda som kom med mig hem va ett par ljusa capri jeans och öronhängen. Camilla och Milo däremot hade större shopping lycka.

Åkte bort och hälsade på calle och mile i deras nya stuga och oj oj oj vilken fin stuga. Där kommer vi trivas;)
Sedan blev det grillning med familjen och l i t e vin, sedan satt vi ute och tjötade, pimplade och skrattade. Skrattade så jag höll på att kissa ner mig många gng men lyckades hålla torrt som tur va. Sedan kom hjärtat och höll oss sällskap. Vilken härlig kväll, jag verkligen älskar halmstad!

Begav oss hemåt ganska tidigt idag efter lite mer shopping. Det blev lite småfix till huset och present till våran blivande 25 åring.
Lördags kvällen kommer förmodligen spenderas i soffan med en massa mys. För nu när presenten är köpt är det bara en sak kvar att göra tills nästa lördag: ladda batterierna ordentligt;)!

puss på ögat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design