Vilken lycka...

Solen lyser och jag har till och med sett en helt torr asfalts plats. Den va precis utanför dörren men ändå, den va helt torr=)!

Tänk va lite sol kan göra för humöret, energin och viljan. Fortsätter det såhär kommer jag garanterat att kunna ge mig ut och springa i helgen…hoppas hoppas.

 

Detta kommer verkligen bli en toppen vecka med träning, renovering av mitt yttre, shopping dag på fredag och sedan helg, allt detta tillsammans med sol(hoppas vi iaf).

Nu är duracell batteriet laddat till tusen!




shcnyyggve 1 och 2 i gisle parken


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej



Jag såg att du tidigare varit med och tävlat om ett tandblekningspaket. Tänkte därför tipsa om ett par tävlingar som lottar ut gratis tandblekningsprodukter. Yoursmile som de heter har en stor tävling där man kan tävla om 50st(!!) tandblekningspaket (alrt.blogg.se) men där är det säkert många som deltar. De har även en tävling på en blogg hos Dorion (daredesign) där de lottar ut ett paket per 100 personer som deltar.



http://alrt.blogg.se/2010/march/yoursmilese.html

http://www.daredesign.se/blogg/#post934



Var med och tävla du med så blir det fler priser, tipsa även dina läsare för ännu fler priser i Dorions tävling!



Kram

/Josefin

2010-03-02 @ 18:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design