tumme upp/tumme ner




No life loosers

Spekulerande människor som tror sig veta allt om resterande och drar egna slutsatser hit och dit kan man väl inte annat än att gilla? Man ska gilla sina fans som inte kan sluta prata om en och som verkar totalt besatta. Som alla fjortisar skulle säga: keep talking shit about me u making me famous and don’t hate me cause u ain’t me.

 

Skor

Är det ngt jag gillar att köpa så är det skor och jag kan inte förstå mig på folk som bara har några st par att välja mellan. Ca 80 par har jag men tror det är dags att rensa lite trots att jag hatar att lämna ifrån mig skor, det är ju som att lämna ifrån sig sina barn. På fredag hoppas jag att jag får med mig åtminstone 2 nya par hem då det är shoppingdag i jkpg all day long.

 

Planerna

Vår/sommar planerna börjar ta form ordentligt nu. Idéerna är många och planerna stora. Får se hur många tiden räcker till för. Det är mkt som är på tapeten nu och jag ska försöka genomföra Gotland bla också. För att inte tala om alla roliga fester som kommer nu, josses 25 års fest, linas inflyttningsfest, våran palatsfest, Johannas 25 års fest m m f. Vilken underbar tid vi har framför oss.

 


 

Bakslaget

Förmodligen inte det sista för i år och man får väl räkna med några till men fy va deppiga dem gör en. Totalt onödiga och meningslösa är dem också men som sagt ett mindre bakslag bara.

 

 

Har inte fler på min tumme ner lista. Hittar nämligen inget mer negativt=)!

Betyder nog att jag är sjukt nöjd med min tillvaro just nu vilket beror på en hel del olika anledningar.


Kommentarer
Postat av: Madde

Allt väl med dig?

2010-03-01 @ 16:07:48
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design