Toblerone glupsk!

Efter att ha gått ner 1,2kg sen förra tisd så har jag nog gått upp det idag på jobbet. Jag och kristina fick nämligen en hela massa choklad i morse där av en kartong med toblerone, förmodligen för att vi är medarbetare i världklass!
Och satan i gatan vad jag tryckt i mig toblerone, finns nu bara ett fåtal bitar kvar, får hoppas att Kristina hunnit ta ngn bit innan glupska linda ätit upp alla!

Får nog köra extra hårt på träningen idag för att jämna ut all den här chokladen, men det är det värt för gott det var det.

 

Mellan alla chokladbitar så ha jag suttit och funderat lite på allt mellan himmel och jord. Och mer och mer inser jag att citatet Allt löser sig med tiden fastiskt stämmer.



ungefär en sån här var det vi fick fast en med olika smaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design