söndag

god morgon people!
lördagen sprang förbi i en jädrans fart. Men vilken härlig lördag sen, vädret var ju helt underbart. Men hann inte med allt jag skulle hinna med tyvärr. Men det blev storhandling, långpromenad, matlagning, ihopsättning av hatt-och sko hylla. På kvällen blev det välförtjänt soffmys.

Söndagen kommer se ut som lördagen ungefär. Alex håller på för fullt med våran walk-in-closet och jag ska fortsätta med hallen och sen städa. Ska försöka klämma in en långpromenad oxå.
Kan ju säga att jag trivs som fisken i vattnet i vårat palats tillsammans med min lilla familj=)!

Nu ska ja köra gasen i botten och ta tag i denna härliga söndag!

min prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design