söndag

vaknar upp till ännu en dag med huvudvärk. Har haft det nu nonstop i över en vecka. Börjar bli lite trött på det nu så fortsätter det så kasnke det är dags att kolla upp va sjutton det beror på.

Igår var det släktkalas ute i reftele med alex family. Vilket va trevligt men med mitt dunkande huvud så kändes det mest som om jag var i en dimma.
Vi stannade dock inte så jätte länge och så fort vi kom hem somnade både jag och alex i soffan. Jag vet, det är sån pensionärsvarning på oss.

Ska försöka tränga bort min huvudvärk lite och göra lite nytta idag. Duscha casper liten, handla, städa och påskpynta! Får se vad alex säger om mitt påskpynt, för det kommer inte vara några färgglada färger här inte. Nej svarta och vita fjädrar i riset, svart tupp och ett döskalleägg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design