Onsdag

Blev så glad igår på träningen. En tjej som min syster känner/kände kom fram efteråt och sa att fy vad fin du är i håret linda. Kan säga att det gjorde nog hela min vecka tror jag. Tänk hur mkt en positiv kommentar kan göra, så tack johanna!

 

Onsdag idag vilket kommer att innebära nedförsbacke. Hade sett fram emot nedförsbacken och helgen om jag bara hade fått vara hemma. Hade sett fram emot en lugn lördag, med lång promenad, små fix med kläder och kort och sedan en kväll framför tv:n. Underbart det hade varit men tyvärr verkar det inte bli så. Ibland är det jobbigt att det är ngt varje helg.

 

Idag blir det iaf jobb och träning sen tänker jag checka ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design