love it...

Vad härligt det är att vakna upp och inse att det är fredag. Allt är lite lättare, lite roligare och de flesta på jobbet är lite trevligare. Alla är glada att det är fredag. Fredagskänslan slår mkt. Love it!

 

Tyvärr ska man kanske säga, så är jag så sjukt sugen på öl och fest! Och för det skyller jag(mest) på Johanna å Josse. Enbart för att jag hade så kul i lördags så har jag fått mersmak nu, inte bra! Shame on you!

Men det blir inget festande för min del denna helg. Däremot blir det ngt annat jag älskar idag, nämligen shopping och en tripp till jkpg och ikea. Vi behöver lämna tillbaka lite grejer och köpa lite som inte fanns sist vi var där. Finns det ngt ställe man kan bränna pengar non-stop så är det på ikea. And I love it=)!

 

Om du inte ryms på toppen får du knuffa ner ngn


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja den fredagskänslan är underbar!

Klart du får ett lösen isåfall! <3

Hoppas du får en fin fredag! Kram

2010-03-19 @ 09:05:44
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design