laddad

Jag vet inte det kan bero på vädret, bero på min super bra musik som jag spelar i bilen eller bero på mitt braiga humör, vilket fall som helst så är jag redan totalt laddad för joss födelsedagsfirande på lördag.  Allt är redan fixat och klart också, presenten har vi inskaffat, kläderna är färdiga att hänga på och fördrinken är bokad. Ha nog aldrig varit ute i så god tid med allt innan så det kan lika gärna bli lördag nu för mer redo än såhär går det knappast bli.

 

Eftersom det är några dagar kvar tills lördag så får vi hoppas att laddningen och batteriet håller. Men så länge det är sol så fungerar mitt duracell och jag är laddad till tusen!


 


Kommentarer
Postat av: josse

hahaaa va kul att du är så laddad=) det ser jag fram emot! och sen oavsett, så ska du med ut! det fixar vi=)

2010-03-09 @ 16:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design