JAG

Är: lycklig

Har: insett att min skrivstil har försämrats betydligt vilket jag inte trodde va möjligt

Vill: ha en portabel strippstång som jag kan leka med

Känner: att jag trivs med min tillvaro riktigt mkt

Tror: jag ska göra en ny tatuering och den ska sitta i nacken

Måste: ta tag i min springning

Fick: höra lite norrländska innan, härlig dialekt det där

Tycker: det ska bli himla kul att få göra sig i ordning och ta en drink till helgen

Önskar: att snön försvinner från gräsmattorna nu

Saknar: en hel del pengar i min plånbok

Hoppas: att sommaren slår värmerekord i år

Längtar till: värmen smäller till

Gillar: framtidens planer

Ogillar: att bära på den tunga vikten som min lgh kräver, tur att jag är så väldans stark



bild lånad från blocket
tänk vilken bra träning
kan riktigt se mig själv flyga runt den där och sen ...bonk ner i golvet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design