fotogenisk? jag? knappast!

Har precis tagit kort på jobbet för våran hemsida. Det var tydligen dags för en uppdatering vilket behövdes, åtminstone för min egen del.

Tyvärr är det så att vara med på kort är inte min starka sida direkt, speciellt inte när man ska ta kort rakt upp och ner, sätta på ett fake leende osv. Man kan säga som så att jag inte är bästa kompis med kameran annars och när det gäller att klistra på ett leende och försöka se så pigg ut som möjligt en tidig morgon gör inte saken bättre. Vi får hoppas att fotograferna vet ett och annat om photoshop så kanske det kan bli bra!

 

Tänk va bra det hade varit om man kunde få låna en annan persons ansikte när man skulle fotas vid vissa tillfällen. Vilken toppen idé, då vet jag precis vems ansikte jag skulle låna.

Antingen det eller få ta en och annan stadig innan fotograferingen då blir man ju också alltid bra.. eller ja det tror man iaf.



kristin cavallari?
nej nej det är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design