dagens

 

Dagens mående: ja mår kanon idag

Dagens väder: solen skiner himlen är blå 

Dagens borde: mina kläder i sovrummet

Dagens måste: har några måsten på jobbet som måste fixas
Dagens frisyr: nedsläppt med lite spännen
Dagens klädsel:  läder leggings, stövlar, svart top, nitbälte

Dagens planer:  jobba, klippa mig och avslutningsvis harrys
Dagens vill ha: våårvärme..kvitter kvitter

Dagens längtan: efter våren och halmstad

Dagens fundering: sitter och funderar på min blivande frisyr

Dagens beroende: vatten och läppglans

Dagens tråkigaste: finns inget direkt men det är väl att ja fastnade i bilen då

Dagens tidning: finns inte tid till att läsa idag

Dagens roligaste: att joss ska med till harrys och att jag ska till frissan

Dagens jobbigaste: finns inget jobbigt alls idag

Dagens händelse: vi får se vad dagen har att erbjuda

Dagens irritationsmoment: min nuvarande frisyr

Dagens ros: till alex för att han är den han är

Dagens tistel: får väl bli till moder natur som fortf envisas med dessa minsugrader



en härlig bild på joss som ja lånade från hennes fb=)


Kommentarer
Postat av: josse

söt du är linds=) ser verkligen fram emot ikväll=)!!

2010-03-04 @ 13:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design