Spadag!

Större delen av dagen har jag suttit och skrivit i excel på jobbet. Känns som ögonen går i kors och jag kan somna när som helst. Får ta små pauser från datan emellanåt för att göra ngt annat eftersom texten blir helt grötig annars. Men börjar se slutet på det nu iaf trots att jag har en hel del kvar.

 

Idag är det dags för spadag både för mig och för vårat hem. Vi ska rengöras på djupet, putsas och bli fina. Först och främst ska huset får sig en rengöring inomhus och sedan är det min tur med lite peeling, ansiktsmask sedan manikyr och pedikyr. Vi ska helt enkelt förberedas inför helgen=)!




date snart?


Kommentarer
Postat av: josse

absolut!! tänkte på det innan idag=) säg till när ni kan, som ni vet är jag aldrig upptagen typ=) haha

2010-06-10 @ 16:20:29
Postat av: Linda

vi får kolla upp en dag här nu joss, va alldeles för längesen nu=)!

2010-06-11 @ 06:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design