Tillbaka med en bildbomb

Då va man hemma i värnamo igen efter en runda i Turkiet dit vi blev nerbjudna av alex föräldrar och några dagar i våran huvudstad stockholm. Ha varit helt underbart, blev riktigt positivt överraskad av Turkiet så det kan nog bli fler vändor dit och stockholm va lika fint som alltid.

alex flyter runt

 

fina utsikten från deras lgh

 

 

lgh

 

 

<3

 

 

Som sagt Turkiet överraskade mig positivt. Varmaste stället jag någonsin varit på, ha nog aldrig solat så lite utomlands som ja gjorde den veckan. Maten va kanon, riktigt god. Sedan kan ja inte klaga på sällskapet heller, första resan med mitt hjärta ♥ =)

så tack för en härlig resa!

 

 

sedan blev det huvudstaden med mile å calle

 

 

fjäderholmarna

där blev ja å mile ett med bag-in-boxen. Vi klippte en på 3 timmar. Just då va nog lyckan total

 

terassen på hotellet

 

Söder

 

Nu va man som sagt hemkommen och va är det man brukar säga, borta bra men hemma bäst.

Fast nu är det så att ja sovit hemma en natt och redan blivit rastlös. Kan ha ngt att göra med att jag inte kan göra ngt nu eftersom jag ligger hemma i världens förkylning. Ha inte alls tid att förlora dyrbara sek på min semester så ska göra allt i min makt att bli frisk nu.

Krya på mig!

 

 


Kommentarer
Postat av: sara

härliga bilder!

2010-07-23 @ 16:38:06
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: josse

jag sa ju det linds=) jag älskar turkiet! helt underbart=) kul att du hade det bra iaf! puss

2010-07-23 @ 16:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design