snö på ingång?

Hade räknat med att jag skulle vara insnöad i morse när jag tittade ut genom fönstret med tanke på så mkt snack det varit om det kommande snöovädret. Men inte en snöflinga hade det kommit vilket gjorde mig oerhört lättad för jag menar är inte 2 decimeter tillräckligt?! Tyvärr så tror jag ju att skiten kommer komma under dagen ändå men man får väl vara glad så länge man slipper.

 

Det är just under sådana här förhållande jag blir lite irriterad på mig själv att jag inte jobbat mer med min idé om att sätta en stor anabola krok nere i Skåne och låta en mega båt dra Sverige ner lite mer mot ekvatorn. Jag får helt enkelt sätta igång och jobba lite på det där. Nu ska här bli varmare!



      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design