Sitter fast..

…i den där depressionen fortfarande ! Nu är ja så långt under ytan som det är möjligt tror jag. När jag hamnar i sådana här svackor så finns det ett botemedel. Shopping! Men nu är det så att det finns inga pengar till shopping så där är det också kört. Får trösta mig med att det är fredag imorgon och då är det fett dags. Då kommer jag iaf kunna komma upp och nosa över ytan=)!

 

Nähä istället för att smutsa ner min fina rosa blogg med min negativitet så ska jag gå och förpesta tillvaron på jobbet istället! Vilket förmodligen kommer vara uppskattat.

 

 

Alla har vi en skruv lös och den som inte tror det har två


Kommentarer
Postat av: Anonym

linda jag ringer dig på vgen hem så kan vi tala ut, sen tycker jag att dus ka med på film & myskvällen på lördag så fåd u lite tjejtid, det kan komam funka lite för stunden alalfall! stor kram marlene

2010-01-14 @ 09:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design