Jag...

Är: stark som tusan som lyckas bära runt ett tungt stenblock

Har: en super fin lgh till salu. Intresserad?

Vet: att försvinner inte vintern snart så fryser jag ihjäl

Känner: inte mina fingrar, de måste förfrusit!

Tycker: att ngn kan ge mig en utlandsvistelse

Tänker: alldeles för mkt emellanåt

Vill: åka utomlands 1 vecka till ngt varmt ställe

Ser fram emot: våren och sommaren

Ska: rycka upp mig och sluta vara så negativ. Efter regn kommer solsken!

Saknar: en potentiell köpare

Lyssnar på: de få som har ngt vettigt att säga vilket inte är många

Behöver: en extra lön eller två denna månaden

Längtar: tills det här blocket som väger ton lyfter från mina axlar

Gillar: att jag kommit igång med träningen på allvar igen

Ogillar: all jäkla rea skit! Orkar inte gå in i affärer där jag ser att det är rea, ut med skiten eller skänk det till välgörenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design