Gymnasiedisco

Firandet hos lina igår va super trevligt. Så kul att träffa folket igen men speciellt emelie ♥.Inte så ofta man träffar henne tyvärr men som sagt det ska bli ändring på det nu.

Det blev en snabb visit på harrys oxå men det liknande mer ett gymnasiedisco så det blev inte ett långvarigt besök.
För tredje gng from december så har de noll koll i garderoben på harrys. När vi ska gå så kommer Lina och ger mig min jacka. Här linda ja fick din jacka oxå men vet inte vf. Så vi gick fram till garderoben och lämnade in min jack lapp för att se va vi fick då. Tjejen i garderoben kommer fram med en tom galge: nej det hänger inget på den lappen.
Hallå ärligt talat va e d för jäkla koll?
Tredje gng som sagt det händer nu på lite mer än 1 månad. Den här gng va det ju bara tur att det va lina som fick den och inte ngn annan.
Nej just nu ligger harrys lååångt ner på listan!

Nu är alla festerna avklarade för en låång tid framöver, vilket är jätte skönt. Super kul att fester med folket och co men nu har det blivit lite för mkt av det goda så nu blir det lugna gatan en tid och det gillar vi skarpt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heeeej snuttis! Ja, det va så kul att träffas! Jag blir ALLTID så glad när vi träffas! Jag saknar dig så himla mycket! Tänker väldigt ofta tillbaka........men som sagt! Det SKA bli ändringar nu! Jag älskar dig vännen<3

2010-01-08 @ 20:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design